Trening mindfulness dla zabieganych, piątki rano

Zapraszam na trening uważności.

Jeśli chcesz opanować stres, mieć więcej radości i swobody w codziennym życiu,zacznij praktykować mindfulness. Ten trening jest bardzo praktyczny. Nauczysz się jak praktykować uważność na formalnych sesjach, a co ważniejsze poznasz też narzędzia i wskazówki do nieformalnej praktyki w codziennym życiu. Nauczysz się praktykować uważność w każdych okolicznościach: podczas chodzenia, jedzenia, w domu, w pracy czy podczas jazdy samochodem albo w tramwaju. Uczestnicy bardzo to sobie chwalą i wykorzystują zarówno praktyki formalne jak i nieformalne. Ćwiczenie uważności pomoże ci mniej niepokić się tym, co minęło lub przyjdzie, a świadomie przyżywać to, co dzieje się teraz. Świadoma obecność w naturalny sposób uwalnia od napięcia i stresu, dodaje energii i pozwala na docenienie teraźniejszości. Systematyczne stosowanie mindfulness daje poczucie wewnętrznej równowagi, wzmacnia koncentrację i pomaga czerpać zadowolenie z kontaktów z otoczeniem. Praktykujący mindfulness częściej cieszą się swoim życiem. 

Opis programu w Mindfulness i program MBSR

Spotkania we wtorki o godz. 18.00 -20.30 Warszawaul. Kłopotowskiego 

Dzień Uważności 1 lipca (7 godzin praktyki w grupie)

Koszt uczestnictwa 1050 zł razem z materiałami i 2 konsultacjami indywidualnymi. 

Wpłacenie pełnej kwoty do dnia 1 maja zapewnia 10 % zniżki

Miejsce rezerwuje wpłata zaliczki 300 zł w terminie 7 dni przed rozpoczęciem na Konto: Sanko Ewa Orłowska , 07 1140 2004 0000 3502 4806 4397

Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na 3 raty (300/400/400 przed pierwszym, drugim i czwartym spotkaniem).  Prosimy o kontakt w razie pytań. Napisz także, jeżeli jedynie strona finansowa jest przeszkodą w przystąpieniu do kursu.

Do udziału nie jest potrzebne żadne doświadczenie w medytacji. 

Możesz znaleźć spokój w pędzącym świecie

powrót